Variatiuni pe o tema tocita

Incerc ceva mai simplu. De exemplu, sambata vreau sa fac ceva ce imi lipseste de mult...cam de prin primul an de facultate. Vreau sa ma plimb prin centrul istoric. Sa incep dintr-un colt, sa spunem Hanul lui Manuc, si sa iau streadutele la rand, sa le masor cu pasul, sa-mi aleg casele darapanate in care as vrea sa locuiesc (I have a thing for old dumps), sa intru in toate anticariatele, atelierele, galeriile de arta, magazinasele sau carciumile care imi fac cu ochiul. Nu ca nu as mai fi trecut pe Lipscani de ani de zile, insa de mult nu am mai facut plimbarea pe indelete.

Tot sambata vreau sa descopar o terasa ascunsa de strazile circulate, cu multa verdeata, si fara scaune din plastic. Sa fie ceva micut, intim, familiar. Sa aiba covrigi calzi si crocanti, prajituri cremoase-carameloase, bere rece, vin sec si chelneri amabili.

Enough. Bataia de camp dauneaza grav asupra perceptiei asupra realitatii. Nu pot sa-mi termin treaba adusa acasa de la birou, asa ca ma duc in pat sa plang un pic, apoi sa ma culc (brilliant plan).

Etichete: