Franturi de Blacic

E trecut de ora sapte si am ramas doar cativa oameni pe plaja. In apa e un tata care isi invata copilul sa inapte. Pescarusii au coborat in zborul lor foarte aproape de plaja si trec la nici un metru pe deasupra sezlongului meu.
(...)
O fericire medie, ceea ce pentru mine e imens, intens. Probabil ca e o legatura intre expunerea la soare si serotonina (Elle trebuie sa aiba un articol pe tema asta). Totul e bine. E bine... Nu cred ca are rost sa enumar bucatile de bucurii care fac binele asa rotund, linistitor si confortabil. Cand reusesc sa ma adun o sa fac o lista.
(...)
Pe plaja la amiaza, e vant. El ii aprinde ei tigara - tin minte asta... El e lenes si sta trantit pe sezlong, ea ia tigara si fuge in apa. Se intoarce si il stropeste pe spate - am mai vazut asta. Eu nu mai fumez.
(...)
"Intr-o zi ne dam seama cae suficient sa gasim intrerupatorul si sa vedem totul un pic mai limpede" - am citit pe plaja.
(...)
"E bine sa te tii de mana, Nu-l deranjeaza prea mult pe cel care intinde mana, iar celuilalt ii ofera alinare".
(...)
Daca as putea, m-as intoarce aici singura. Nu stiu daca e datorita locului, cred ca e momentul... Nu-mi aduc aminte vreodata sa ma fi simtit atat de linistita si cu sufletul atat de cald doar pentru ca urmaresc norii cum trec pe cer. (Poate si pentru ca nu am mai fost asa de agitata pana acum)
(...)

Etichete: