Mazilique aka Pisique for the weekend

Balcicul a fost, pentru mine si doar pentru mine, ca-n cartile din liceu. Asa am vrut sa-l vad si asa a fost. Acum nu pot distinge entuziasmul de real fact.

Am gasit plaja dupa amiaza si m-am bucurat sa vad marea. Am ras, m-am mirat, am intrat in apa, m-am uscat la soare iar seara m-am plimbat. Micul Balcic se intinde mai mult pe deal decat de-a lungul plajei. Eu am ales o straduta ce urca si am gasit alei de piatra, case vechi cu gradini frumoase, multa liniste.

Cand am ajuns acasa am adormit repede. O oboseala placuta nu mi-a mai lasat timp pentru dezvoltat nefericiri de seara.

Firul evenimentelor s-a incurcat acum ca am ajuns acasa, dar asta e putin important. Mi-a fost cald si bine.

Balcicul a fost, pentru mine si doar pentru mine, ca-n cartile din liceu. Asa am vrut sa-l vad si asa a fost. Acum nu pot distinge entuziasmul de real fact.

Am gasit plaja dupa amiaza si m-am bucurat sa vad marea. Am ras, m-am mirat, am intrat in apa, m-am uscat la soare iar seara m-am plimbat. Micul Balcic se intinde mai mult pe deal decat de-a lungul plajei. Eu am ales o straduta ce urca si am gasit alei de piatra, case vechi cu gradini frumoase, multa liniste.

Cand am ajuns acasa am adormit repede. O oboseala placuta nu mi-a mai lasat timp pentru dezvoltat nefericiri de seara.

Firul evenimentelor s-a incurcat acum ca am ajuns acasa, dar asta e putin important. Mi-a fost cald si bine.

Etichete: