Cele mai simple lucruri, pentru noi, sunt minuni

Avem pretentii, mofturi, ravne, nevoi si am vrea sa le implinim pe toate. Si e greu, si ne chinuim – noi pe noi, noi pe altii. Prindem cate o steluta si o coplesim cu dorintele noastre pana o stoarcem de toata stralucirea.

Dar astazi Pisica mea mica e fericita si eu ma bucur aproape la fel de mult ca ea, pentru ea :) Toate piesele din puzzle-ul la care construieste de mult timp i s-au aliniat intr-un picture perfect.

Vazand-o asa de entuziasmata de parca ar fi prizat star-dust, mi-am adus aminte ce frumos e sa ai fluturasi in stomac si sa ai mintea ocupata cu happy-toughts.

Iaodi, I had chocolate cake for dinner yesterday (and for breakfast this morning :P), thanks to Pisica Mare care la randul sau e astazi intr-un happy place (hopefully).

And even so, eu asteptam o portie de doua kilograme de inghetata. Tonigt we have a deadline.

Etichete: