Chestii pe care nu vrei sa le stii despre mine

  1. Prima mea caseta a fost cu Michael Jackson
  2. Rad zgomotos si vorbesc foarte tare atunci cand nu e cazul, locul sau momentul
  3. Deseori ma aflu intr-o inocenta necunostinta de cauza, cu toata ca jobul meu nu imi permite asa ceva
  4. Nu reusesc sa deosebesc care e dreapta sau stanga decat dupa ce ma gandesc aprox. cinci secunde
  5. Imi rod unghiile & proud of it
  6. Prima oara m-am imbatat la 19 ani
  7. Cand sunt rugati sa ma descrie, mai multi prieteni folosesc termenul “ciufuta”
  8. Nu pot sa vorbesc germana, cu toate ca am invatat-o la scoala 11 ani
  9. I’m a control freak
  10. Nu-mi place ouzo-ul si martipanul
  11. Ma hotarasc foarte greu (prietenii spun ca o sa-mi xeroxeze meniurile tuturor restaurantelor ca sa nu mai fie nevoiti sa ma astepte pe mine pentru a da comanda)
  12. I'm in a sick love-hate-love relationship with my job
  13. Nu-mi plac culorile roz si galben, but I'm working on it
  14. Cumpar sistematic tampenii de care nu am nevoie motivand un scop terapeutic
  15. I'm picky
  16. Nu suport sa aud pe cineva mestecand
  17. Nu beau lapte si nu mananc lactate de cand aveam trei ani
  18. I worry too much
  19. Overdemanding & high mantainance

Etichete: