Plan for a less depressive state

Pentru mine perioada buna pentru a incepe ceva este primavara sau toamna – changing seasons has always been a mood elevator for me. Chiar daca nu e septembrie, vremea mai racoroasa de afara imi da senzatia de sfarsit de vara. Astfel ca imi propun ca de luni sa reglez cate ceva la ritmul si stilul care l-am adoptat in ultima vreme.

First of all, trebuie sa fac curatenie in apartament. Chiar daca nu o sa mai pun flori in vaze, macar vazele vor fi curate (who knows, poate chiar o sa primesc flori… :P), de asemenea, nu o sa-mi mai umplu frigiderul cu mancare, pentru ori mi-e prea lene sa gatesc, ori o mananc pe toata dintr-un foc plin de ambitie.

Second of all, incep sa mananc sanatos, pentru ca toate exagerarile din ultima vreme m-au obosit. Astfel ca pana luni, ziua desemnata pentru schimbarea de macaz, am sa ma chinui sa mananc tot ce stiu ca imi va lipsi – anykind (everykind) of carbs, prajeli crispy, dulciuri cu caramel, chiar si ciocolata…

Iar in continuare, serile nu o sa mi le mai pierd acasa in fata calculatorului. Anul trecut pe vremea asta mergeam la terase, concerte, dansam si eram mult mai friendly. Cand recent m-am intalnit cu un prieten (?) care nu ma mai vazuse de exact un an, l-am uimit cu ciufutzenia instalata intre timp. “Radeai mai des” – oh well, things change. But they can also be changed back, or at least I hope so.

Prietenii sa-mi forwardeze lista lor cu “Ce as schimba la Mazi”, si poate chiar am sa tin cont de parerea lor.

Etichete: