I'm getting hungry, peel me a grape

M-am trezit devreme pentru cat de tarziu adormisem aseara. Nu stiu cum o duminica poate fi asa gri (poate din cauza zilei de maine sau serii de ieri). M-am trezit cam intoarsa pe dos si zapacita de ciufutenia de dimineata. Sunt scancita si vreau sa ma alint un pic. N-am cu cine. Si alintatul via telefon era o solutie, dar cateva posibile raspunsuri pe care le-as primi ma fac sa ma tarasc inapoi in pat si sa incerc sa adorm la loc. Mi-am adus aminte de sticla de suc proaspat de portocale cumparata ieri si pusa in frigider. This should be a mood booster. But it's not. Neither is Diana Krall, imi face indispozitia doar un pic mai poetica si mai ancorata in emotii. No thanks. Si porcaria de blogger nu merge, de ce dureaza asa mult sa-mi postez depresiile? Abia astept sa ma mut de aici.