Sugarhigh & on fever

B. went coo-coo today :)

B: si te voi astepta de fiecare data cu bezele si cu flori si cu prajituri

mazilique: nu! gratar si limonada! flori is fine

B.: nu bere?

B.: + bilete la teatru sau la film / vizitat un muzeu

mazilique: buey, ai febra?

B.: iesit de la teatru/film/muzeu si plimbat prin parc, vazut apusul. facut seara, mers la o terasa cu spoturi printre flori

mazilique: baby, delirezi

B.: urcat in masina, condus tu + cer senin, admirat stele. vazut stea cazatoare

mazilique: and then? hai, ca acum sunt curioasa

B.: ajuns in bucuresti, pentru ca terasa aia e in ploiesti

B.:oprit la semafor, adus masina in punctul mort, s-a facut verde, bagat a-1-a, accelerat, schimbat a 2-a, accelerat

B.: nu stiu mai departe

mazilique: think!

mazilique: de la teatru/film/muzeu am plecat la ploiesti?

B.: dap

mazilique: nu e tarziu?

B.: ba da

mazilique: sau e weekend?

B.: poate fi si weekend, dar aveam alt program pentru weekend. ceva de genul: bucuresti, ploiesti, predeal, bran, moeciu

B.: pictures on the road, more pictures, cazat (...) facut seara, gasit tv mare intr-un din camere, luat laptop. legat la tv, vazut film, scos laptop, scos si mufa de la tv

B.: scos un "ooops"

B.: cerut sa ni se schimbe camera pentru ca nu merge dusul, schimbat camera

B.: dimineata devreme plecat de la hotel pentru a elimina orice urma ca noi am fi stricat mufa de la tv

B.: mai vrei?

mazilique: go on

B.: ok, deci e duminica dimineata. am plecat de la moeciu, condus pana in brasov, parcat, luat micul dejun in piata aia mare din brasov, mers prin cateva magazine de pe acolo, mers si vizitat alte locuri dragute pe care eu nu le stiam

B.: facut pictures

B.: facut si eu cateva poze, descoperit ca au iesit toate cu o bucatica de deget. minunat cat de sexy arata degetul meu. facut fomitza, si pranz, evident. mers si papat la un restaurant al unei familii chineze care gateste foarte bine, mers inapoi la masina

B. : pe drum intrat la cateva librarii, cumparat niste carti, in sfarsit cumparat si eu o carte (altceva decat programare), plecat din brasov inapoi in bucuresti, prins apusul pe drum (very nice)

B.: luat harta, uitat pe harta si spus "next time: here" - aratand cu degetul alt punctuletz din Romania

mazilique: unde draq am gasit noi familia aia de chinezi?