De vineri

In birou, la inceput de weekend, mi s-a facut somn.
Aseara m-am intalnit cu Urban Delice, Boo si Irina and we had a lovely time. Well, at least I did :D Acum ca am mancat o prajitura cu ele, I wonder who's next :p
Inainte de intalnirea de la clubul bloggeritzelor care mananca ciocolata eu am trecut pe la MNAC, unde niciodata nu e mai frumos ca la inceputul de toamna, pentru ca expozitiile arata asa bine in lumina de apus. Daca lui BB nu i s-ar fi stricat cardul, as fi avut beautiful picas for you to see here.
Dar acum sunt in birou, unde ma bate-n ochi o lumina chioara de neon si mi s-a facut somn. Afara a fost intunecat toata ziua, de parca era seara.
Am chef sa stau acasa si sa pregatesc o cine pentru prieteni (pentru cei care ma tin de mana cand ma simt singura si ma iau in brate cand sunt trista - doar pentru ei). De mult nu am mai avut apucaturi din astea :)