Fixist

Am un obicei de a incerca sa fac alegeri perfecte. Chiar daca de cele mai multe ori esuez, eforturile sunt intotdeauna demne de luat in seama, mai ales privind prin prisma scopurilor pe care le urmaresc :p
Alegerile cele mai frecvente, cele zilnice si de rutina si de cele mai multe ori meschine sunt si cele mai savuroase. Printre alegerile perfecte pe care le-am facut astazi se numara combinatia perfecta de covrigei cu Fanta de portocale (e printre ultimele pofte, habar n-am de unde vine. adica nu vreau sa spun. pentru ca nu vreau sa-mi amintesc), cantitatea perfecta de sos pe felia de foccacia si locul perfect situat in sala de cinematograf.
Iaodi, in seara asta am revazut Legaturi bolnavicioase, film care imi face pofta de fumat. M-am lasat pe 27 martie din motive inexplicabile si am hotarat ca voi mai fuma de ziua mea. Astfel ca nu voi mai fi asa trista cand ma voi incuia in casa ca sa ma scald in depresie auto indusa :D