Pizza Hut - by readers request

Chiar nu e asa amuzant sau interesant, but here it goes: am iesit cu pisica mica intr-un club, si cum genul asta de distractie nu ne prea iese si nu ne prea aranjeaza, am schimbat rapid locul cu ceva mai potrivit pentru un (almoust) midnight snack - Pizza Hut de la Universitate.

Pe la ora 23.00 the place was packed, asa ca am fost invitate sa asteptam pana se elibereaza ceva. Noi ne-am asezat pe scaunele de la intrare si pe langa noi s-a facut coada cu alti fomisti. Si cum asteptam noi ca doua zambilutze, cei care au venit in urma noastra sunt poftiti la masa. Cu spume la gura (si de nervi si de foame), tipam dupa chelnerita care de fapt trebuia sa ne duca pe noi la masa libera. "Da' de unde sa stiu eu, iubita, ce astepti tu aici?", spune ea. Mda, adevarul e ca aranjate de petrecere aratam ca doua aurolace care asteapta crustele de pizza ramase de la diversi clienti.

Intr-un final ne duce la o masa de doua persoane insa la nefumatori. Si cum pe Andra nu a invatzat-o degeaba sa fumeze tigara de la tigara, cerem sa ne mute la o masa cu scrumiera. Ajungem si acolo, iar dupa cateva minute, apare si chelnerul, care ne tranteste doua meniuri pe masa: "De astea nu mai aveati nevoie?", si pleaca. Ma uit la Andra, Andra se uita la mine. Ce naiba e cu filmul asta? Sau suntem la emisiunea aia in care niste destepti fara incarcare incearca sa vada cat rezistam 'till we snap. Ok, nu era ceva iesit din comun, dar nu cred ca e intelept sa te iei de doua tipe a caror punct culminant al zilei e sa manance pana pocnesc la Pizza Hut. A nu se lua in considerare si a nu se mentiona faptul ca la pranz mancasem amandoua tot la Pizza Hut de pe Mosilor (insert miss Piggy picture).

Andra se apuca de fumat, evident, nu era nici o scrumiera prin preajma, ii face semne chelnerului - el nu raspunde, striga dupa el - degeaba, pe la sfarsitul tigarii vine si el cu scrumiera, la care Andra il intreaba daca tot noi trebuia sa o luam si pe asta. El se prinde unde bate (doh, genius) si incepe sa ne tina o teorie despre cat de nepoliticoase am fost ca am lasat meniurile pe masa in loc sa le luam cu noi cand ne-am mutat.

Nu-mi plac discutiile de genul asta cu chelnerii, nu ma simt bine sa le fac observatii si de multe ori trec diferite chestii cu vederea doar pentru ca nu am chef sa creez o situatie incomoda. Poate am exagerat tura asta, dar nici baietii de la Pizza Hut nu s-au intrecut in solicitudine.

Etichete: ,