Bond. James Bond. ahrrrr

Nu prea imi plac filmele de actiune si nici seria Bond nu m-a dat peste cap. Pana acum :D Pentru ca asta micu' blondutu', pe care l-am vazut ieri la Movieplex e soooo yummy. Cu atat mai mult cu cat in mod obisnuit astia blonzi cu ochi albastri nu sunt deloc in checkbox-ul meu de hot guys, ce sa mai spun ca 007 asta nou are urechile clapauge, un inceput de chelie, cearcane, bla bla. Well... yumm! Si cred ca o sa ma mai duc o data sa-l vad, si inca o data, pana imi trece :)
Till then, plenty of vodca martini for me. Shaken or stirred? Do I look like I give a damn? :)) *giggling*
P.S. Despre film si personaj in sine (pe langa faptul ca e yumm) mi se pare ca e mai credibil pentu ca si personajul e mai umanizat decat in precedentele ecranizari, nu mai are o trusa de gadgeturi smechere dupa el si nici nu mai schimba fetele cu o rapiditate ametitoare.

Etichete: