Lista smiorcaita pentru mosu'

Uite de aia nu e bine sa ai timp liber, pentru ca si atunci cand ajungi acasa la ora 12.00 noaptea te poate pocni depresia :))

Stiu ca nu e cel mai potrivit moment, dar pentru ca am primit un tag de la Catalin, am sa raspund acum. Taskul e sa ii fac o lista lui Mos Nicolae. In mare, nu ma pot hotari daca vreau sa moara toti oamenii rai sau daca vreau sa devin eu ceva mai toleranta. Mmmm. Si cum dorinta aia cu "Vreau sa fiu fericita (pentru tot restul vietii, forever & ever)" nu cred ca se pune, here it goes:

1.

Know what? Chiar nu pot. Vreau un Craciun fericit, asa cum n-am mai avut de muuuulti ani, vreau sa beau vin fiert si sa mi se spuna "ai grija ca frige", vreau sa fac cativa oameni dragi fericiti, dar mai bine pentru ei ar fi sa reuseasca singuri, vreau sa fac cativa oameni de zapada, vreau sa mi se implineasca dorinta care mi-am pus-o acum o saptamana, vreau sa nu mai plang seara.

P.S.: Si ce porcarie ca mai toti cei care ma cunosc stiiu si de blog. Si e numai vina mea, ca am o gura mare care trancaneste toata ziua. In plus, am remarcat ca if I google myself, Palatul e in top 3 intrari. Habar n-am cum, doar ca nu mi-am scris numele nicaieri :-/

P.P.S.: totusi imi doresc o prima mare de Craciun, ca sa iau cadouri frumoase pentru toti cei care au fost dragutzi si mi-au dat ciocolata si covrigi de-a lungul anului