Merry, merry

Gata. Acum zece minute am trimis un mail cu ultima chestie de serviciu pe care o mai aveam de facut si chiar daca nu stiu cat e ceasul, cred ca e trecut de 00.00, ceea ce inseamna ca e ajunul Craciunului. Cred ca m-au ajuns gandurile happy ale Irinei pentru nu sunt nici suparata, nici ciufuta, nici depresata si chiar daca I'm not jumping for joy, abia astept ca maine sa dau cadourile cumparate - in premiera (!!!) - din timp. Ok, I might be a little high on sugar.
Tot maine imi propun sa termin cartea imprumutata de la colega mea de banca, care pentru ca a fost descrisa ca fiind una dintre cele mai triste ever, am sa o indulcesc cu un teanc de DVD-uri cu comedii romantice. Don't judge me, pentru asta e Craciunul - ca sa mananci porcarii, sa te uiti la filme equally amuzante si lacrimogene si, nu in ultimul rand, sa primesti cadouri dragute... sau macar care pot fi schimbate cu ceva dragutz ;)
Not to forget, azi dimineata (pentru ca m-am trezit la pranz :) am visat ca prietenul meu imi cumparase de Craciun bilete la un concert U2 care avea loc la Tokyo (in real life, U2 tocmai a incheiat la inceputul lunii turneul Vertigo. damn). Either way, o sa astept sa vad daca Mosul chiar o sa fie asa inspirat. Nu sunt pretentioasa - ca sa fac lucrurile mai simple accept bilete la concert plus bilete de avion sau the great boyfriend with the greatest taste in music, ma descurc eu dupa aia.

Etichete: