(Why) Mazi *heart* tuesdays too

Because of Tori Amos & tea.

Mai exact pentru ca marti am aflat ca Tori Amos va concerta la Bucuresti pe 13 iulie si pentru ca, dupa multe cautari, am gasit un anume ceai care imi place mie foarte mult.

Ceaiul l-am baut acum vreo doua saptamani la Hilton si de atunci il caut pe la toate supermarketurile din oras, evident, fara succes. Am sunat si la hotel sa ii intreb de unde il iau dar nu au stiut sa-mi raspunda dar mi-au recomandat sa ma duc la Nic. Ofc ca nu aveau.

Si marti, dupa ce am plecat de la serviciu, inainte sa ajung acasa am trecut pe la un micut magazin de langa blocul meu. Chiar daca e foarte aprope, de cand m-am mutat acum un an de zile, nu am mai trecut pe acolo. Deja nu ma mai gandeam la ceaiul bun-bun cand am intrat in magazin si am gasit acolo nu doar un singur fel, ci cam toate sortimenele care exista din marca respectiva, pe care la un calcul estimativ ajungeam sa dau cam toata prima de Paste :))

Acum nu-mi dau seama cum de nu am mai trecut pe la micuta pravalie (magazin e asa un cuvant urat) de un an, pentru ca acolo au putin din tot ce-mi place mie - muzica, ciocolata, vin de import, trabucuri Romeo Y Juliet si alte cateva delicatese. Nu prea mult... just right. Ce altceva as mai putea dori? Sa fie deschis non-stop :))

Am gasit CD-uri cu compilatii gen Starbucks, cu muzica numai buna pentru seri calde si dimineti lungi de weekend. Au acolo ciocolata neagra cu ardei iute, pe care o gasesc atat de greu, ciocolata cu scortisoara, criollo si cannabis, portocale de Cuba, bomboane pizzicilli, trufe Starbrook, bomboane cofee-beens si, desigur, praline belgiene.

Si ca sa imi iau portia de carbohidrati, au si tot felul de bunatati de "pasticerie", gen panforte cu migdale, la care merg numai bine cateva vinuri pe care le-am ochit intr-unul din rafturi, plus somon si fois gras.

Mai aveau si ceva lumanari parfrumate, dar thank god I'm not that girly si prefer sa parfumez prin casa cu fum de narghilea.

Etichete: