Un an de cand Mazilique se da-n spectacol

S-a implinit un an de cand am deschis The Boredom Palace - un nume de altfel nepotrivit pentru blogul meu personal, as my life is anything but boring.

Acum un an aveam mari dificultati in time management, viata mea sociala was taking a serious hit, iar eu eram cam depresata - de aici si primele posturi total embarasante. Si uite asa, cu ajutorul catorva probleme existentiale mai mult sau mai putin inchipuite, o doza de narcisim si un simt al ridicolului oarecum amortit, s-a nascut un blog care risca sa fie sters de fiecare data cand ajung sa ma uit prin arhive.

Postez oarecum anonim, cu toate ca sunt convinsa ca 90% dintre cei care viziteaza blogul ma cunosc, so, once again, I'm just beeing silly :)

Nu-mi dau seama exact ce influente sau consecinte a avut blogul in ultimele 12 luni, dar s-au remarcat cativa cunoscuti acum au o parere mai proasta despre mine, decat pre-blog.

Altfel eu iubesc palatul pentru ca este una dintre putinele mele dovezi de consecventa existente. Daca reusesc sa-i schimb si template-ul asa cum vreau eu (dar nu pot din lipsa de cunostinte html), I'll love it even more.

So happy blog-day :) Can I eat cake now? :))

Etichete: ,