Noua (?) literatura

Pentru ca am revenit la insomniile de vara care ma bantuie de vreo zece ani, am reusit sa parcurg ultimul numar din revista Noua Literatura. O fi trecut vreme de cand apare, dar abia acum i-a venit randul :))

Si nu cred sa fi ratat mare lucru pentru ca, in ciuda faptului ca a insailat pagini (de un format prea mare - A3) cu suficient de multe nume care se perinda prin fitzuicile culturale contemporane, tot mi se pare ca tanara publicatie nu depaseste stadiul de revista scolii. Din cel putin doua puncte de vedere - se vede ca e muncita, dar stangacia cu care e facuta e si mai evidenta.

Ca marketingul nu e punctul forte al revistelor culturale, it's only so obvious, dar e pacat ca mintile tinere si presupus limpezi ale redactorilor nu au reusit sa faca ceva mai inchegat, mai atractiv si, la naiba (!), mai proaspat. Din cele 32 de pagini (nenumerotate) am gasit doar vreo doua articole care sa-mi placa cat de cat, si asta pentru ca mi-au creat impresia ca le-as fi putut scrie eu. Ideal era sa-mi fi dorit sa le fi scris eu ;)