Draga mama,

Cum vineri e ziua mea, sa aduci un tort de bezele pentru 20-25 de persoane, care sa aiba trei etaje. Un etaj sa fie tot al meu, cu mansarda si terasa. La toate etajele trebuie sa locuiasca pisici mici. Ai grija sa le sedezi inainte, ca sa nu se certe intre ele. De asemenea, tortul tre' sa fie umplut cu bani, sa aiba un telefon cu wi-fi si parfumurile care le foloseam in liceu. La miezul noptii, din tort trebuie sa sara Robbie Williams. Evident, o sa-mi cante La multi ani. Dupa aia ne descurcam ;)

Dupa ce ne betzivanim bine de ziua mea, a doua zi terminam restul de tort, ne facem curaj cu cateva Martini si mergem la Ikea sa luam o masa mai mare si cateva canapele pe care sa le imprastii pe aici. Daca tot suntem in zona, trecem si pe la Carrefour ca sa luam prosciutto, parmezan si rozmarin. Si sos de caramel, of course. Trecem si pe la Bricostore - imi trebuie var alb pentru ca vreau sa varuiesc a treia oara in doi ani.

Vezi ca tre' sa ajungem si la targul de carte, ca trebuie sa am ce sa pun pe inca doua corpuri de biblioteca.

Seara o luam de la capat.

Da, sunt fata ta si ma iubesti. Aia e. Trimite link si la tata.
xox

Etichete: ,