Ze new car

Si ca sa vedeti ca Mazi hasn't gone completly bananas, m-am tot gandit ce masina sa-mi iau. Pentru ca trebuie, nu pentru ca vreau.

Asa ca am inceput sa intorc toate variantele pe toate partile, am calcultat toate motorizarile si toate optiunile in toate combinatiile posibile, si dupa ce am trecut de la Fiesta la Corsa, la Golf, Grande Punto si Mini Cooper fara ajung la nici o concluzie multumitoare, tot Mistretul (absolut) Neprietenos mi-a spus ca poate Fiat 500 e varianta. Bineinteles ca eu am zis ca e prea mica, si nu e schema, ca unde imi pun eu skiurile, si cum plec eu la Balcic si Bansko, sau toate locurile unde un drum cu avionul e mai mult bataie de cap decat confort.

Da' intr-o seara am explorat un pic ideea. E e masina cu ceva traditie, de oras, un pic fancy, cu un interior shiny si glossy si cool. Personal, nu ma prea omor dupa caroserie, prea seamana cu Beetle sau Micra, dar daca ii pun spoilere si praguri plus cateva ornamente discrete, il mai aranjam un pic. Plus ca are un dispozitiv special pentru skiuri. Ataaat!

Oricum, s-au facut deja cateva sute de mii de precomenzi, asa ca cine stie cat o sa astept, presupunand ca nu ma razgandesc de o suta de ori. Asa ca nu-mi spuneti nimic rau de masina, ca n-o sa mai ajung ever sa schimb curva mica si renegata pe o jucarie noua, frumoasa si ascultatoare.
Sau poate o sa-mi iau ... Shut up, shut up!

Etichete: