Lazy dayz thez dayz

Am ajuns la acasa la mama ceea ce e bine pentru nervii mei, so far. Foarte dragutz, ca la pensiune :)) Peste tot e zapada si in curte e un caine simpatic, dar cam bleg, care ma latra. Telefonul de serviciu n-a sunat decat de doua ori, pe celalat l-am inchis. Singura problema pare a fi ca I'm stuck aici, pentru ca n-am bani cash sa iau chem taxi si sa ajung in civilizatie. Desigur, curva mica e si ea blocata in parcare din fata blocului, pe ea n-o mai iau nicaieri dragutz, ca nu merita. Also problema e ca mama are frigiderul chiar mai gol decat al meu si ce gasesc pe-acolo e prea dubios sa fie testat dupa ce trei zile si trei nopti mi-a fost rau de la o portie evil de crispy strips KFC.

Poze cu cat de frumos e pe aici nush cand, pentru ca mi-e prea lene pentru orice. I draw myself a chocolate/ creme brulee bath in baia aia mare cam cat dormitorul meu de la Bucuresti si am pus super sistemul audio sa urle, am fumat prea mult (asta pentru ca, once again, nu e mancare! - doamne, ce servicii de cinci stele sunt astea?!) si astept sa fac ceva la un moment dat, da' nu ma grabesc, pentru ca de fapt, am venit sa mananc si sa stau degeaba, sa citesc cateva chestii easy si sa ma uit la comedii siropoase in timp ce fac firmituri in pat. Cred ca asta e primul Craciun din ultimii patru ani pe care nu-l boicotez :)), dar despre asta intr-un episod viitor - ma duc sa extrag o cutie cu turta dulce dintr-unul din cadourile pe care l-am adus. Cine nu primeste turta dulce cu ghimbir, buna-buna, sa stie ca e din cauza lu' mama. Cheers.

Etichete: