Jurnalist ziua / Supergospo cu laptop si dslr noaptea

Blogul asta exista pentru ca asa am avut eu chef intr-o primavara.

Chiar daca in ultimii ani am gatit cam o data la eclipsa (if that), iata ca astenia de primavara, strecurata intre doua raceli, a produs un dezechilibru chimic suficient de puternic incat sa se traduca intr-o pofta incontrolabila de gatit :))

Asa ca ma fac ca nu-mi aduc aminte ca pe la 14 ani am cam dat foc la bucatarie.

Dar mancarea am apreciat-o intodeauna. Let's face the truth - exista cateva lucruri importante in lumea asta: muzica, filme, carti (adica povesti) si mancare (adica the real stuff). Si mancarea ca e unul dintre cele mai frumoase lucruri din lume :)) Call me crazy. A foodie like me needs to share with friends :)

:) Now go take a look and pinch my salt

Etichete: