Ciuperci cu vin rosu

Un fel de garnitura. Sau de sos daca ai ceva mai bun on your plate :P

Am luat niste ciuperci champignon (unde in Bucuresti se gasesc ciupreci de padure? uf). Spalat, curatat, taiat un bucati nu prea mici, ca oricum se strang.

Se pun apoi intr-o tigaie - in functie de cat de bine arati in costumul de baie, le prajeseti in ulei de masline sau in teflon si atat :)) A nu se uita niste cimbru pentru o aroma mai consistenta

Dupa ce s-au rumenit se toarna peste 150 ml de vin si se lasa la bulbucit pana devine siropos. N-ar strica aici o lingura de unt (si nu uita de cimbru, insist!)

Cand ti se pare ca are o consistenta potrivita, torni in farfurie. Daca toata treaba e pe post de sos, atunci s-ar potrivi cu niste piure (cartofi, morcovi etc). Merge bine cu friptura de vita sau porc. Eu am mancat cu pui pentru ca am trisat si l-am cumparat de la Mega Image gata rotisat :P

Etichete: , ,