Lipie Ikea - midnight snack (3)

Ultima data cand am fost la Ikea, pe langa o gramada de tampenii mi-am luat o minunata prajitura cu ciocolata si Daim (pe care am mancat-o, n-aveti ce sa vedeti, circulati) si niste lipii suedeze de-ale lor, foarte frumusele, cu o usoara aroma de anason (ca sa fiu sincera, imi cam mirosea a ouzo/raki/mastika/arak. or maybe I've been sober de prea mult timp and I'm imagining things :))
Dupa ce le-am mancat pe toate goale intr-o febra disperata de carbohidrati, am mai ramas cu o singura lipie si am zis sa ma port cu decenta. Asa ca am hotarat sa-i implinesc destinul de lipie si sa o umplu cu diverse. Practic niste resturi :))

1st am mânjit-o cu mustar whole grain...
...dupa care i-am turnat si niste salata (verde, ridichi, rosii, ceapa verde etc),plus niste resturi de piept de pui pe care le-am mai pârlit un pic la gratar.
Asa ca - pam-pam - avem o frumoasa lipie: shaorma like, but not quite. Bineinteles, toata umplutura merge si separat, intr-o salata dreasa cu mustar.

Etichete: , , , ,