Midnight snack (1) - Chifla umpluta

Chiar daca la mine sezonul de carbohidrati e inchis pana se indeplinesc parametrii doriti, cand am trecut pe langa o brutarie de pe str. Avrig, la mirosul de paine calda am analizat scurt situatia si am concluzionat ca asa nu se mai poate - fara carbs creierul meu nu va mai functiona.

Asa ca am ales cea mai frumoasa chifla multicereale si m-am dus bucuroasa la mine-n bucatarie.Unde dupa ce am stat si mi-am bulbucat ochii la crusta crocanta, i-am taiat capacel, i-am scobit miezul plin de seminte (pe care l-am mancat :D) si am decis un sandwich. Practic o chifla umpluta

Asa ca am ales ce m-a taiat capul, orientandu-ma dupa culori, ca la semafor :P - piept de pui la gratar, ridichi, untisor si sos dulce de mustar.

amestecat frumos... ...si imbuibat chifla care a fost pârlită pe toaster :P*slurp*

Etichete: , , ,