Pui la cuptor pe sticla

Uberbusy zilele astea - intre un belshug trip cu my lovely friends si alte agitatii de zi cu zi, n-am avut timp decat sa mananc (Cookie si Mishu detin detalii in acest sens :), nu sa mai si povestesc despre asta :)

Dar una scurta si simpla ar fi puiul la cuptor (pe sticla). Se ia puiu', se unge cu toate mirodeniile (sare, piper, boia, usturoi si orice altceva suna bine, plus niste ulei), i se baga o sticla-n (pardon my french) fund... (sticla poate sa fie plina pana pe la jumate. eu am lasat berea, n-am pus apa. hehehe)...care se aseaza pe tava din cuptorul incins, la foc mediu. Acolo o sa stea puiul vreo doua ore...
...pana o sa fie rumen si crunchy si yumm. Dupa care se scoate pe farfurie si se mananca. Iar cine e porc, ca mine, poate aplica o schema speciala. Stiti cum e cand vrei sa mananci toata coaja de la o paine crocanta sau tot miezul de la un pepene dulce? Eh, asa am mancat eu toata pielea de la pui. Total nesanatos si minunat de bun, chit ca mi-a fost cam greata dupa aia :)))

Etichete: