Tiramisu cu capsuni

Remember retzeta de tiramisu? E la fel (sau pe aproape), doar ca sunt si capsuni in schema. Well, e nevoie de aceleasi piscoturi si crema, plus inca ceva Marsala si capsuni, minus cafea, iar ciocolata e optionala.

Deci...
Ingrediente
200g piscoturi (se poate incerca si cu biscotti simpli)
100ml Vino Santo sau Marsala
500g capsuni (cau chiar ceva mai mult.. din ochi :))
50g zahar
5 linguri de zahar
500g mascarpone
250g smantana dulce

Tura asta am experimentat, asa ca piscoturile le-am zdrobit cu un sucitor (cat erau in punga, for less mess), in bucati marisoare. Le-am pus intr-un bol si am turnat peste ele vinul.

Capsunile le-am amestecat cu zaharul si le-am zdrobit (pentru lenesi avem varianta blender/robot).

Intr-un bol am batut frisca si branza mascarpone cu 5 linguri de zahar, pana s-a intarit un pic crema.

Intr-un vas cu peretii ceva mai inalti - sa zicem 5 centimetri - am pus un strat de piscoturi, peste care am intins crema si apoi un strat de capsuni martuntzite si zemoase. Se repeta pana nu mai sunt de niciunele.
The last touch - cateva ore-n frigider, chiar peste noapte.
P.S. - cand va fi cazul, o sa incerc si cu alte fructe :)

Etichete: , , ,