The ultimate tiramisu

The best ever, am zis. Once I had this, now I can never go back.
Daca nu mi-ar fi o lene monstruoasa dublata de un chef sa ma uit la seriale tampitzele, as spune o poveste frumoasa despre cum am facut cel mai bun tiramisu pe care l-am mancat vreodata... dar asa trebuie sa va imaginati singuri. Guidelines: cremos, aromat, with the perfect amount of sweetness :x
Asa ca se aliniaza:

500g mascarpone
250g smantana dulce
75ml Marsala
5 linguri de zahar
300ml de cafea tare
200g de piscoturi
cam jumate de ciocolata, dupa chef
2 linguri de cacao

Intr-un bol se bate smantana. Personal, cu mixerul :) In altul am batut si branza mascarpone. Apoi le-am amestecat, am adaugat zaharul si vinul Marsala, si le-am mai tras o tura cu mixerul, pana ce consistenta a devenit mai groasa.
Acestea fiind zise, am pregatit un platou in care sa fac tortul. Intr-o farfurie adanca am turnat cafeaua, in care muiat/ rostogolit, pe rand, piscoturile, pe care apoi le-am aliniat pe platou. Din acest punct, ce a urmat e simplu - un rand de piscoturi, un strat de crema, un altul de ciocolata rasa in bucatii medii (imi plac texturile diferite in aceeasi prajitura). Am repetat schema pana n-am mai avut cu ce. Am pus capac cu cacao pudrata si am bagat la frigider asteptand cu greu cateva ore.
N-am mai impartzit cu nimeni. Mwahahahh :))

Etichete: ,