Ce a fost pe Arthur Verona

Dupa o noapte de cooking isteric alaturi de my super-sous-chef Alex (care dupa ce a stat pe baricade la a ora 23.00 la 9.30 dimineata, cand am bagat eu in cuptor the last batch of cookiez, cred ca si-a cam blestemat ziua in care s-a oferit sa ma ajute :p), am ajuns la SD. Thank god Robert was there to manage the whole situation (inclusiv sa stabileasca preturile :p), pentru ca eu eram un zombie cu ochii rosii si faina-n par :p

Acestea fiind spuse, la Chez Mazilique s-au gasit:

Chocolate Chip (aproape New York Times recipe, pentru ca aluatul a stat doar 6 ore la rece. Deci au fost cu 30 de ore mai putin bune :(( )

Tarta cu vanilie si capsuni in jeleu de lime si mandarine
The lovely blueberry muffins. A fost prima data cand am facut si sigur o sa repet ;)
Muffins cu aroma delicata de ghimbir
Biscotti cu ciocolata si alune de padure. Pff, ce complicat a fost sa explic la lume ca asa trebuie sa fie, tari! Cuz you dip them in coffee or wine. Dar m-am bucurat ca multi stiau ca this is how they're ment to be ;)
Biscotti cu nuci, scortzisoara si caise, curmale, smochine si prune confiate
Cupcakes!
Lemon-lime curd tart
Double chocolate tart
Craneberries tart
Va multumesc tuturor ca ati venit, a fost foarte fun. Totally unexpected, avand in vedere ca sunt sunt usor sociopata :)))

The feedback - la comment box sau pe mail pls

PS - cu parere de rau, azi nu mai ajung SD. Cica ce-i prea mult strica, iar ocultarea produsului e o tehnica de marketing. Glumesc... sunt doar terribly tired, ca nu mai dormisem de joi :)

Etichete: , , , , ,