Andra's 24 layer pancake b-day cake

Pai ieri a fost my bff's birthday. Nu va zic cati ani a facut, e tanara, multi o sa va deprimati :)) Plus ca oricum o sa deduceti din numarul de muffins, doh. In plus, frageda-i varsta e subliniata si de numarul de straturi pe care l-a avut tortul pe care i l-am facut (intrebare: oare sunt o bad-bad friend daca, in pana de inspiratie, disperare de cauza si lipsa de timp, i-am facut un tort din 24 de clatite, mustind a ciocolata, ce-i drept...?)

Ei bine, in pregatirea unei petreceri surpriza pe care i-am facut-o joi noaptea spre vineri (practic am intrat peste ea-n casa, at the stroke of midnight), iata ce s-a intamplat:

Eu joi dimineata m-am trezit la 5.00. Nu aveam somn, asa ca I baked 24 blueberry muffins for her.

Dar la 7 si ceva mi s-a facut somn, asa ca m-am culcat la loc, in aroma de muffins proaspete. La fel m-am trezit, vreo doua ore mai tarziu. The horror. Nu de alta, da' nu puteam sa mananc nici macar una. Cum tava are doar 12 locasuri pentru muffins, doua batch-uri insemnau exact 24
Zece ore mai tarziu, proaspat intoarsa de la birou, am revenit in bucataria din iad ('cuz it's hot like hell!) si m-am apucat de treaba - 24 de clatite dupa retzeta perfecta. Eh, vorbesc prostii. Niciodata n-am stiut sa aproximez cantitatile pentru clatite. Faceam cata compozitie era..

Deci, bineinteles ca mult mai devreme decat ma asteptam, am ramas fara compozitie, dar si fara ingrediente. Afara era furtuna, turna cu galeata, iar eu am plecat sa cumpar oua si ce-mi mai trebuia. Intr-un final, dupa cateva atacuri de panica ca nu o sa termin la timp, ca nu o sa iasa bine, ca ma trasneste fulgerul pe geam etc si cateva acrobatii cu tigaia-n aer si clatita scapata pe jos, termin.

Si cum un tort de clatite e o chestie cat se poate de banala, am zis ca macar it has to look pretty. Asa ca m-am apucat sa decupez fiecare clatita in forma de floricica. Crazy much? :))
Daca eram fata isteatza, m-ar fi dus capul ca e mult mai usor sa decupezi clatitele cand sunt inca fierbinti si mult mai moi, da' nu sunt eu genul :)) Asa ca m-am chinuit un pic.
Da' intr-un final am dovedit. Si chiar in timp util, asa ca m-am apucat sa spread chocolate pe fiecare foaie de clatita si apoi sa le suprapun la milimetru. O distractie.
Si bomboana de pe tort a fost chiar mai multe :))
And Andra had pretty-pretty cake, made with a whole lotta lovesi cu 24 de straturi.
And I had happy Andra

Etichete: , , , ,