Mancarea de-o săptămână încoace, de la Budapesta la Cluj si inapoi la Bucuresti

Cum spuneam, m-am intors. Ce am evitat cu eleganta sa menţionez e ca m-am intors cu ceva kilograme in plus. Cam multe pentru gustul meu, dar zic ca a meritat :)) Iata de ce:

gulas, legume coapte, tocanita de ciuperci (plus naiba mai stie ce era in ultima tavă)


fripturi de porc. muuulte fripturi de porc
tocana de chestii (did I mention ca nu doar am mancat, dar am si baut, deci cateva blackouts sunt rezonabile? :))
pui, piept de pui, diverse de pui
porcoşenii (cu ceapă)
cartofi cu ceapă
frigăruio clătită uriasă
Iar când am ajuns în Szentendre, un mic orăşel lângă Budapesta, în comitatul Pest, am fost la restaurantul Kereskedohaz, unde, la recomandarea lui Mimo, am incercat piept de raţă rose cu varză roşie călită cu vişine confiate, piure de cartofi cu praz şi sos de cafea cu extract de carne.urmat apoi de sufle de ciocolată, aromat cu măsline negre şi şerbet de fructe de pădure
plus un duo de spumă de ciocolată albă şi spumă de ciocolată neagră, cu fructe exotice şi vişine marinate în vin de Porto.
Încă ceva ce merită menţionat este oprirea la restaurantul Baracca din Cluj. Nu stiu daca am povestit de el, dar cand am fost acum cateva luni la TIFF am fost foarte impresionată - începând cu busuiocul proaspăt din ghivecele de pe fiecare masă, continuând cu meniul bine gândit, şi terminand cu amenajarea. Cireaşa de pe cârciumă e citatul din Ferran Adrià care te întâmpină la uşă. Pentru cunoscători. Tura asta am încercat risotto cu ciuperci de pădure, orez sălbatic, rucola şi parmezan
pizza şi penne cu dovlecei şi creveţi

Etichete: , , , , , ,