Kumar's Agra Palace

Acum vreo trei saptamani, la recomandarea lui Fry*, am fost la Agra Palace, cârciuma cu mancare indiana a lui Arun Kumar, patron si bucatar sef de aceeasi provenienta, care inainte a lucrat la Barka Saffron, apoi la Taj.

N-o sa va aburesc cu misterul Indiei bla-bla-vrăjeli, dar am marcat atunci niste aperitive specifice plus Jinga Masala (creveti cu ceapa, rosii, ardei iute, ghimbr, usturoi, oua, sos de caju, sos de rosii si smantana) si inca un fel de pui pe care nu-l tin minte, orez basmati cu sofran, nuci si fructe uscate. Nimic de reprosat, ba am luat si la pachet, din care am mai mancat vreo doua zile :))

Asa ca weekendul trecut am revenit pentru alte yummynessuri indiene. Di

1st of all au fost lipiile si sosurile din partea casei: doua feluri de sosuri racoritoare, pe baza de iaurt (me thinks..) si ceapa murata.
Apoi am fost placut surprinsa ca m-a tinut minte chelnerul, inclusiv ce comandasem tura trecuta, asa ca ne-a facut un platouas similar - Murgh Pakora (pui pane marinat cu condimente indiene), Pyaz Bhaji (chiftelute de ceapa cu sos de menta - foarte bun) si Delhi wala Samosa (pateu de legume cu cartofi si mazare fina) as pictured below. Urmat de doua feluri de pui - Murgh Madras (bucatele de pui cu nunca de cocos, rosii, sos de caju si condimente indiene) si Murgh Masala (bucatele de pui cu ceapa, rosii, ardei iute, ghimbri, usturoi, oua, sos de caju, sos de rosii si smantana) - nu e pe meniu, dar se poate ;)
Poza e valabila pentru oricare dintre feluri, ca lookwise - arata la fel :p
Langa astea am plasat si o lipie cu usturoi. Slurp.
To top it all, am primit si desert din partea casei - Gulab Jamun (galuste cu lapte scazut, in sirop de miere) si Rasmali (galuste cu lapte scazut, servite in lapte cremos cu sofran).
E clar ca o sa ne intoarcem. Over and over again :))) Per total, distractia plus cateva bauturi a fost around 150 de lei (in total, nu de persoana. de ex, puiul costa undeva intre 27 si 29 de lei/portia)

*deci aveam si eu inca din tineretea blogosferei doua bloguri care-mi placeau - Lifesux a lu' Fry si Fabrica de Jucarii a lu' Boo. Niciunul dintre ei nu mai scrie. Huooo.

Much later edit: Fry e acum Crazy Mother Cooker :)

Etichete: ,