Midii cu rosii cherry

N-am facut niciodata midii. Am fost la ferma minunata, dar in intimitatea bucatariei mele supraaglomerate - never. (de fapt, orice nu se gaseste pe blogul asta, inseamna ca n-am gatit niciodata. de exemplu - orez. neverever :))

Asa ca duminica a fost alta zi, alt sous chef :) Am convocat-o pe Mimo la niste fructe de mare cu care o amageam deja de prea mult timp. Dar la supermarket, cand sa le cumpar, am fost derutata de niste midii proaspete care zaceau pe un pat de gheata. Asa ca am ajuns sa o fac si pe asta :)

Dar inainte de toate, Mimo a executat spalarea.
Atata stiam si eu, ca midiile tre' spalate si curatzate de nisip inainte sa le mananci :))
Mai multe detalii nu prea detineam. Ce-i drept, scoici mai mancasem, dar cum eu nu pot sa tin minte reţete just like that, am ajuns sa improvizez cu ce am gasit proaspat prin piata. In acest caz - rosii cherry.

Asa ca I lined up toate jucariile, inclusiv fructele de mare pe care le-am gatit cu vin, ca tura trecuta.
Dar in ce priveste midiile, am mai avut nevoie de două mâini de rosii cherry, niste sare şi piper, unu-doi catei de usturoi si o lingurita de ulei de masline extravirgin.

Am incins stropul de ulei, iar rosiile le-am taiat in doua si le-am stors in pumn inainte sa le arunc in tigaie cu aerul de Jamie-Oliver-getting-down-and-dirty-in-Italy, ca si cum chiar as fi stiut ce fac :))
Peste rosii am ras vreo doi catei de usturoi (poate mai multi, poate si putin ardei iute... ;), dupa care am asteptat ca in toata casa sa miroasa tâmpitor si am aruncat peste si midiile (alea care se deschisesera inainte de a le gati le-am aruncat). Am luat tigaia-n mana, am agitat-o un pic, am pus capacul... ...si doua minute si cateva fire de patrunjel proaspat tocat (pfff, ce mergea niste coriandru) mai tarziu, am mancat niste midii de n-au vazut bulgarii de la Kaliakra ;)

Etichete: , , , , , ,