Terina de fructe

Terina de fructe e un fel fancy de-a spune jeleu de fructe si o smecherie isteaţă (tautologie?) de a face un desert light & healthy. Pentru ca, in mod normal, desertul e ceva decadent, inecat in ciocolata/caramel/ sirop/ crema (sau toate de mai sus. mwahahahah) Well, obvioulsy this was not the case.
Pentru prima incercare, am ales fructele astea de été indien – zmeura, coacaze, afine, boabe de struguri si prune taiate-n cubulete. Ca sa o salata de fructe with a twist :)
…pe care le-am pus in niste pahare mai micute, care urmau sa dea forma desertului
Dar ca sa fac gelatina, am luat niste foi de gelatina bio (cumparate de la Pukka. oare unde in alta parte se mai gaseste?). Astea trebuie sa stea 5 minute in apa rece, ca sa se inmoaie.
Apoi se amesteca cu un pic de apa calda, ca sa se dizolve, si peste se toarna lichidul pe care vrei sa-l faci gelatina. In acest caz – suc proaspat de portocale. Daca era o zi mai destrăbălată, ar fi fost sampanie sau prosecco (daca te misti suficient de repede, poti sa "conservi" bulele de aer in gelatina. fiiiizzz :p)
Asa ca am turnat sucul de portocale amestecat cu gelatina peste fructele pe care le pusesem in pahare si le-am bagat la frigider. Pana am terminat de gatit the sunday lunch, desertul era gata.
Pam pam :)
Later Edit: nu merge chiar cu orice fel de fructe - kiwi si ananasul au o anume aciditate care nu permit gelatinei sa se aseze.

Etichete: , ,