Ulei aromat

Ştiti uleiul ala aromat, care se gaseste in delicaterii, dar si in supermarketuri mai rasarite? Poate fi cu usturoi, ardei iute, lamaie, busuioc, rozmarin - you name it. Cumpar si eu din uneori, e una dintre scurtaturile pe care mi le permit from time to time - de exemplu atunci cand nu gasesc rozmarin proaspat :)

Asa ca eram intr-o zi la Mega Image, tocmai cumparasem the magic potion si o tanti care erea în spatele meu la casa ma intreabă:
"Ce-i ăsta, domnişoară?"
"Ulei de măsline cu rozmarin"
"Şi cât costa?"
"25 de lei"
Ei bine, ea a fost de părere că e scump, mult prea scump, şi mi-a aruncat o privire care parca ţipa "Esti tâmpită?". Eh, dacă afla cât costă oţetul balsamic învechit zece ani (de 11 ori mai mult, plus inca niste maruntis) , cred ca făcea un stop cardiac, aşa că am încheiat discuţia. Dar totusi. La fel ca chocolate chip cookiez, sunt unele chestii pe care le fac mult mai bine cu mana mea...

Asa ca am testat trei variante - cimbru, pepperoncino, rozmarin.
De fapt, uleiul aromat e o chestie teribil de simpla. Trebuie doar sa te hotarasti la de care vrei, sa iei o sticla mai mare sau mai mica de ulei de masline si sa pui in ea - caţei de usturoi, coaja de lamaie, ardei iuti uscati sau proaspeti, ghimbir, crengute de rozmarin, de cimbru sau busuioc. Dupa care il tii intr-un dulap vreo doua saptamani si - tadaaah! Propriul tau ulei aromat - homemade, figuri, scheme.

Cookie l-a primit pe cel aromat cu cimbru. Sa ne zica daca a fost bun :)

Etichete: