Cooking for my family & other lovely treats

Foarte frumos weekendul care a trecut - ceea ce cred ca au fost ultimele zile de vara indiana mi le-am purtat in locul minunat unde, la 270 de kilometri de Bucuresti, exista o gradina magica, un caine bleg si unele dintre cele mai frumoase si mai bune lucruri din lume.

Acolo am gatit pentru my loving family, dupa cum urmeaza

Briose cu cacao/ vanilie/ ghimbir
Banana bread
Saramura de chefal
Pui cu soia si ghimbir
Tarte tatin cu pere, scortisoara si vanilie
Tarta cu lamaie si sos de ciocolata
Chocolate chip cookies
Biscotti cu fructe confiate si migdale Lasand la o parte acest dezmat, mai trebuie notat faptul ca m-am intalnit cu Roxana, una dintre cititoarele blogului, care a fost atat de dragutza inca mi-a dat un teanc de carti de cooking si a baut ceai cu mine, cat timp eu am batut campii despre tot felul :)

Etichete: