Moi în Beau Monde, despre Julie & Julia

Pe 16 octombrie se lanseaza si la noi filmul "Julie & Julia", iar Robert m-a rugat sa zic vreo doua vorbe despre el, în Beau Monde.

Pasiune, ambiţie, unt – ai tot ce-ţi trebuie?

“Julie & Julia” e un film pe care gospodinele with a twist îl aşteaptă înfrigurate, la fel cum fashionistele, acum câţiva ani, au numărat zilele până la lansarea “The Devil Wares Prada / Diavolul se îmbracă de la Prada”. Ţin să subliniez că la vremea respectivă şi eu mă aflam de cealaltă parte a baricadei, mult mai interesată de couture franţuzesc decât de aluat de aceeaşi provenienţă.

Dar iată că niciodată nu ştii unde te va duce plictiseala. Julie Powell (Amy Adams), rutinată de un job plictisitor şi fără prea multe perspective, se hotarăşte să schimbe ceva şi îşi oferă singură o nouă provocare - 365 de zile, 536 de reţete din cartea Juliei Child (Meryl Streep), celebră pentru că, în anii ’60, i-a învăţat pe americani să gătească franţuzeşte.

Când am aflat prima dată de filmul “Julie & Julia”, noul meu blog – în care povestesc despre tot felul de experimente gastronomice – avea deja câteva luni şi mă făcuse de ruşine în faţa tuturor prietenilor, care s-ar fi aşteptat la orice din partea mea, mai puţin să mă apuc să gătesc. Chiar dacă iniţial au simţit că le-am trădat încrederea, au revenit la sentimente mai bune după ce au gustat Chocolate Chips Cookies făcute după o reţetă găsită în New York Times (cum, nu de acolo îşi iau toate gospodinele ponturile?). Acum aştept data de 16 octombrie, când filmul va fi lansat în România, dar şi ziua în care şi blogul şi aventurile mele culinare vor fi transpuse pe marile ecrane. Iar eu voi fi jucată de Penelope Cruz J


Etichete: