Banana Bread


Nu va lasati pacaliti de nume, Banana Bread e ceea ce noi am numi chec de banane. Cu toate ca nu e ceea ce v-ati astepta de la un chec - un prieten care nu mananca pandispanuri si alte asemenea e in love with the banana bread, and so am I.

Si pentru ca am tot gatit-o lately si s-au strans cateva comentarii si mailuri in inbox, I'll let you in the secret ;)

Cum reteta e una americana, si gramajele erau in unitatile de masura folosite in US. Daca aveti ceva cu care puteti masura cups, va dau ambele variante:

Ingrediente
120 grame unt
1 cup/200 grame zahar brun sau alb (eu prefer brun, mi se pare ca da un gust mai caramelos si nici nu e asa de dulce)
2 oua
2 cups/ 250 grame faina
1 lingurita bicarbonat de sodiu
jumatate lingurita sare
3 banane pasate
70-100 grame nuci (optional)
1 jumatate de banana pentru ornat (optional)
1 lingurita de zahar pudra (optional)

Untul si zaharul se bat impreuna pana se omogenizeaza cremos. Se adauga ouale si se amesteca bine.

Intr-un bol separat se amesteca faina, bicarbonatul si sarea. Treptat, se incorporeaza in untul amestecat cu zahar si oua si cand pasta e gata, se adauga si bananele. Daca vreti si nuci (eu da :)), puneti acum. Se mai amesteca un pic si e gata. Se toarna toata treaba intr-o tava de chec (eu i-am pus hartie de copt ca sa fie mai simplu). Cine are chef, poate sa orneze cu felii de banana si sa presara cu zahar pudra (va forma apoi o crusta usor crispy).
Se baga la cuptorul incalzit, o ora, la foc mic/ 180 de grade.

It's failproof yummyness ;)

Etichete: , , , , ,