Chocolate & whisky muffins

Prietenii stiu ca eu nu sunt un mare fan ciocolata (sorry for the dissapointment), dar oricat de acru ai fi, nu cred ca poti sa n-ai nicio reactie la asa ceva:
Asta e o pozna executata duminica dupa-amiaza (ok.. spre miezul noptii, dar cine se uita la ceas. more pics pe Facebook), cand in bucataria de poveste, din cuptorul fermecat au iesit 200 de muffins cu cacao olandeza, ciocolata belgiana si whisky. De data asta n-au lipsit de la demăţ niciunul dintre sous chef-ii consacrati, Mimo & Acid. Ba am si reusit ca de data asta sa nu spargem borcane si sa nu stricam niciun mixer. That's a first :) Ceea ce inseamna ca mi-am gasit echipa potrivita - guys, you're stuck with me for ever and ever. Mimo se ocupă de logistica, iar Acid poate sa cante la pian (acum e momentul in care trebuie sa apreciezi ca n-am linkuit catre Youtube :p mwahahaha) By the way, am povestit vreodata cum in bucataria veche, al carei geam dadea spre o curte interioara, intr-una din ultimele seri in care am gatit acolo, se auzea cineva exersand Beethoven la pian? Daca eram o fire mai romantica, poate apreciam, dar cinica si pragmatica, am schimbat bucataria pe alta de trei ori mai mare. Ha!

Revenind de pe campii inapoi la subiect. Deci chocolate muffins. E foarte simplu, iar retzeta e failproof - briosele ies pufoase si aromate, with just a lil' bit of moist.

Amesteca intr-un bol 200 g faina, 50 g cacao data prin sita si 1 plic praf copt. In alt bol bate 150 zahar cu 4 oua. adauga 200 grame de unt topit, apoi 150 mililitri lapte. Sau, in cazul meu, 100 lapte si 50 whisky (da, m-am gandit sa inlocuiesc tot lichidul cu trăscău, da' am zis sa take it one step at a time :P). Amestecul il torni apoi peste faina, mixezi din nou, si cu o lingura pui in formele de muffins (pe care ar trebui sa le pui in tava speciala, ca sa nu se lăbărţeze). Daca vrei, poti adauga deasupra bucatele de ciocolata.

In cuptor la 180 de grade vreo 25 de minute si gata.

Intr-adevar, compozitia de mai sus e pentru vreo 12 muffins, nu pentru 200 :))
PS - in alta ordine de idei, nu uitati de concursul de mai jos. mai e o saptamana :)

Etichete: , , , ,