Mazi featuring Soni

Chiar daca plec la ski in weekend (yey me! cu toate ca se anunta un ger care prevede mai mult vin fiert decat partie) asta nu schimba cu nimic faptul ca de cateva saptamani incoace m-a apucat un dor de mare, si implicit de Vama, desi in fiecare septembrie imi jur ca nu mai calc acolo.

Asa ca lately tot rasfoiesc poze facute in anii trecuti, cu rasarit de soare vinetiu, mustind a bere si tequilla. Dar asta nu are legatura cu ce urmeaza sa va spun decat in cazul in care si la voi printre primele opriri din Vama sunt la Soni - locul minunat unde cresc cazanele cu gulyas, ciorba de tarhon si paprikas.

Ca sa nu ii dau inainte cu balariile, rasaritu' de soare si impiedicatul de betivii acostati pe mal, o sa va spun ca ieri m-am intalnit cu Soni la carciuma lui din Bucuresti (Sfintii Voievozi nr. 13, in caz ca nu stiati), si, langa un spanac cu nuci si berbecut, am hotarat sa gatim ceva impreuna, in asteptarea verii.

A flip through my black moleskine later (thank god i'm not a blackberry addict... yet), am vazut ca primul meu weekend liber e pe 14 februarie. Fara nicio legatura cu sarbatoarea dubioasa al carui nume nu va fi mentionat, in duminica de 14, carciuma se deschide pentru cine are chef sa ne manance gatelile. Altele va mai povestesc dupa ce ne hotaram si la un meniu :)

Idei, sugestii, what shall it be?

Etichete: , ,