Somon cu rozmarin, lamaie si capere

Din seria busy-busy-lazy-bee (care se pare ca nu se mai termina :)), but I'm pretty much enjoying it), I give you somonul care nu doar ca se face singur, dar mai e si foarte aromat, plus light & healthy si plin de Omega-3, proteine si vitamina D si alte lucruri minunate care-ti fac creierii sa pedaleze. E chiar mai simplu decat statul la coada la fast (junk) food :)


Se ia un file (doua, trei etc) somon, se aseaza pe o folie de aluminiu, se sareaza si se pipereaza. Daca ti se pare ca rozmarinul face casa buna cu pestele (sincer, eu inca nu m-am decis), presari niste frunze tocate marunt.
Apoi asezi desupra cateva felii de lamaie si presari cateva capere. Impachetezi folia de aluminiu peste somon si bagi la cuptor vreo 15 minute, la foc potrivit (ce-mi place termenul asta - il folosesc de fiecare data cand nici mie nu mi-e foarte clar ce-am facut :)). Nici nu e nevoie sa folosesti ulei, pentru ca somonul e oricum un peste gras.Asta-i tot, you have dinner on a plate, chiar mai repede decat ar fi durat sa bagi semipreparate la microunde ;)

Etichete: , , ,