Jamie does...

... wonderful things, we all know that. Asta e si motivul pentru care i-am cumparat toate cartile, like the crazy groopie that I am, iar de fiecare data cand am nevoie de inspiratie o iau de la capat cu seria Naked Chef sau Jamie's Great Italian Escape.
Cu atat mai mare bucuria cand am auzit nu doar ca scoate o carte noua, Jamie Does..., in care povesteste despre mancarea minunata din sase tari, capitolele fiind concentrate pe Marrakech, Atena, Venetia, Andaluzia, Stockholm si Ardeche (o regiune in SE Frantei).

Can't wait Y

Plus ca am aflat ca se poate face comanda la Carturesti, cu 20% discount pana pe 12 mai.

(btw, daca cineva de la Carturesti e pe receptie, ca sa-mi alimentez o alta obsesie de-a mea: Moleskinele alea minunate din colectia Passions le aduceti? Am cam pus ochii pe patru dintre ele - usor de banuit care.. :p)

Etichete: ,