Pesto de rucola

Photobucket
Rucola e una dintre ierburile/salatele mele preferate - o mananc si goala, fara sare, piper, ulei, lamaie sau alti adjuvanti :p - nu mi se pare amara sau iute, it's just perfect. Asa ca un pesto era necesar ;)

O punga de 250g de rucola, 100g parmezan, 100g de seminte de pin, 3 catei de usturoi, sucul de la jumatate de lamaie, ceva sare si ulei de masline cat sa fie smooth, toate date la blender. Simplu :) Sa ma scuze adeptii mojarului si a pistilului, dar chiar nu era momentul :))

Cat timp eu m-am ocupat de mixare, intr-o oala au fiert niste paste fusilli integrale. O lingura-doua de pesto si cateva rosii cherry pentru un gust mai echilibrat, si gata masa.

On a personal note, fiind un asa mare fan rucola, ma asteptam ca pestoul sa ma dea pe spate. De fapt, mi s-a parut mult mai bun cel de patrunjel. In cazul asta, gustul de rucola e overpowered de parmezan, seminte de pin si ulei. But yummy, nevertheless.
Photobucket

Etichete: , ,