Piept de pui - two ways

As previously stated, puiul e carnea care-mi place cel mai putin, iar pieptul de pui il gasesc cel mai plictisitor ever. Unii testeaza bucatarii comandand muschi de vita medium rare, sos hollandaise ori o omleta - eu o fac cu pieptul de pui. Daca reuseste sa scoata ceva yummy din asta - he's a keeper.

Ofc, ma mai provoc si pe mine la experimente cu piept de pui. Ultima data, dupa consultatii via Facebook, am incercat doua variante. Am taiat pieptul bucati si le-am marinat in:

- sos de ardei dulce cumparat odata cu alte chinezarii
- sos de soia + putin otet balsamic + ghimbir + cuisoare + cardamom + five spice + scortisoara + usturoi + anason stelat (sugestia lui Florin)

Parca asa imi mai vine pofta de piept de pui - plus salata & dovlecei la gratar, ca doar e light & healthy ;)
Photobucket

Etichete: ,