Pulpa de porc coapta in vin

Photobucket
Vegetarians, step away from the computer!

Asa... acum ca am ramas doar noi, sa va explic cum a decurs un weekend. Dupa un film de lejer de duminica am dat o fuga-n Real, unde vazusem mai demult ca au niste porci interesanti :) Mai exact, m-am infipt la niste cuts de pulpa de porc care aratau asa, ca-n desenele animate :))
(si pe bune, daca tot mananci carne de porc - I know I do - de ce sa te limitezi la ceafa? mai bine go all the way - sunt o gramada de chestii delicioase si de multe ori sunt chiar the cheap cuts. pentru mai multe detalii, cautati show-ul tv Jamie Saves Our Bacon)
Photobucket
Odata procurata prada, am intins-o intr-o tigaie, am picurat niste ulei de masline si am bagat fripturile in cuptorul incins cam vreo 20-30 de minute, sa prinda ceva rumeneala. Cred ca mergeau fripte si-n tigaie (intr-una mare, ofc), da' aveam musafiri si am incercat sa fentez partea cu pazitul aragazului)
Photobucket
When the time was up, am aruncat la ingramadeala niste cartofi, ceapa, morcovi si cateii de la o capatana de usturoi nedecojiti (ail confit e the the best shit ever) si apoi am turnat aproape o sticla de vin alb peste (sau o mai fi ramas si de spritz? anyway...)
Photobucket
La cuptor vreo 2 ore, cat noi am incercat sa stabilim proportia perfecta dintre apa minerala si vin si apoi dezmat...
Photobucket
...a big one!
Photobucket

Etichete: ,