Cămara bine "utilata"

PhotobucketIntr-o zi am constatat cu stupoare ca am sapte feluri de otet - S-A-P-T-E (7!). Acum un an si jumatate nici nu stiam ca exista atata sortimente, iar acum ma bucur ca nu trebuie sa ma dau de trei ori peste cap ori de cate ori imi vine sa fac vreo reteta si constat ca nu am ingredientele care-mi trebuie.

Daca dulapul/ camara/ raftul din bucatarie sunt bine "utilate" cu tot felul de bunatati care rezista in timp, poti sa te bucuri mai mult de fructele si legumele proaspete si de sezon sau sa incerci retete noi fara sa fie nevoie sa scormonesti dupa toate ingredientele. Plus ca e mai economic (did I just type that?! :)

Photobucket

Eu mi-am mobilat "camara" (care de fapt sunt niste rafturi, cosuri si sertare) cu urmatoarele:
  • anghinare la conserva
  • ansoa
  • ardei uscati
  • capere
  • castraveti murati in saramura
  • ciocolata neagra, pentru tot felul de prajituri
  • ciuperci uscate (hribi & such)
  • cuscus
  • dulceata de tot felu'
  • faina - alba, de prajituri, integrala, de paine etc
  • ketuchup (Heinz with my name on it, ofc)
  • linte
  • malai
  • masline la conserva
  • miere
  • mustar iute, cu hean, integral, de Dijon
  • naut la conserva
  • otet - basamic, de vin alb, de mere, de vin rosu (Jerez), japonez etc
  • orez - normal, de risotto, de paella, basmati, de sushi (stiu, am exagerat)
  • paste - spagheti, linguini, pene, fusili etc
  • paste de orez
  • pasta de masline
  • praf de copt
  • rosii - la conserva intregi, cuburi, piure
  • rosii uscate la soare
  • sardine la conserva
  • sos de soia
  • ton la conserva
  • ulei de masline extravirgin (plus ulei aromat cu busuioc, mandarine, menta, de la Oliviers&Co :p)
  • ulei de susan
  • vin pentru gatit - alb si rosu
  • zahar - normal, fin, brun, pudra
Desigur, mai exista lista pentru raftul cu condimente si lista pentru "cofetareala", dar despre asta intr-un episod urmator :)

Voua ce nu va lipseste din "cămara"? Sa stiu sa trec si pe lista mea, sigur o sa am nevoie at some point :p

Etichete: , , ,