Hamgurger my way

Photobucket
Adevarul e ca habar n-am cum se fac hamburgerii si nici n-am mancat prea des. Dar in incercarea mea (disperata) de a gati light & healthy - si totusi savuros - am incercat-o si pe asta.

Si am facut cum m-a dus capul. Am cumparat vreo 700g de carne de vita (poti lua gata tocata, dar mai bine e sa rogi macelarul sa o toace in fata ta - asa stii exact ce cumperi). Si pentru ca aveam robot de bucatarie nou si nefolosit de deja prea mult timp, am aruncat-o acolo. Am mai pus in vas 1 legatura de patrunjel, una de marar, niste catei de usturoi, fulgi de ardei iute, niste condimente arabesti (via Cookie, care la randul ei le are de la Boo :p), sare, piper si 1 ou (din alte incercari va spun ca merge si fara ou - doar ca asa se leaga mai bine si compozitia e mai umeda si mai usor de modelat. data viitoare o sa incerc si cu alte condimente plus tabasco, mustar, ce-mi mai pica-n mana :D)
Photobucket
Si i-am dat robotului sa mestece (dar merge foarte simplu amestecat cu mana, daca restul de ingrediente sunt taiate marunt).
Photobucket
Apoi am format chiftelele/burgerii care au trecut pe gratar (ma gandesc ca poate ar merge si pe teflon).
Photobucket
Le-am mancat apoi cu mustar de Dijon si salata. Cine are pofta de carbohidrati, sa treaca burgerul intr-o chifla de paine integrala.
Photobucket
Iv a zis ca e cel mai bun hamburger pe care l-a mancat vreodata si eu am decis sa-l cred :))
Photobucket

Etichete: , , , , , , ,