Scoala de bucatareala continua

Asa cum spuneam acum o luna si un pic, m-am apucat de o scoala de bucatari. Astfel ca m-am pricopsit cu niste zile pline, aglomerate si agitate, just how I like it. Bonus, car dupa mine o genta imensa, cu continut dubios: laptop, telefoane, cutit mare, Moleskine mare, cutit mic, Moleskine mic, sortz de bucatarie, tricou, tigari, convershi, pixuri, carpa de bucatarie... the works :D

Cum de cateva saptamani am inceput si practica in bucataria-scoala (iar peste doua saptamani o sa incep practica intr-un restaurant), m-am gandit sa share with the group ce-am facut azi la scoala. Anghemaht de pui (pui cu un sos de smantana si lamaie) cu garnitura de cartofi natur...
Photobucket
...si penne arrabiata (doamna profesoara nu avea de un' sa stie ca asta e "specialitatea casei" la mine, fiind unul dintre putinele feluri de mancare pe care stiam sa le fac acum un an si jumatate - alaturi de puiul la cuptor sodomizat cu o sticla de bere :))
Photobucket
Cum am mai spus, la cursul de bucatari - fiind unul de calificare, nu de specializare - se invata chestii basic, nu prajituri in forma de lebada cu aripi de fluture. Deci sa-mi tineti pumnii, ca mai am de fiert niste supe de oase pana acolo :)

Credits: pozele mi le-a facut un coleg, cu telefonul. fix DSLR-ul mai lipsea sa-l car in geanta :))

Etichete: , , ,