Spaghetti alla... vezi ca ti se strica-n frigider

Luni e cea mai obositoare zi din saptamana or is it just me? Zi in care nu prea ai chef sa... nimic.

Asa a fost si ieri, cand am avut in intentie sa fac un fel de bruschete spaniole, cum am mancat la Madrid, - adica bagheta unsa cu un sos facut din rosii, usturoi si ulei, cu ceva jamon deasupra. Cum n-am gasit nici bagheta si nici jamon la MI-ul de langa casa, am recurs la resursele care mai aveau putin si se ofileau in frigider (ca sa nu spun altfel :p)

In ulei de masline, am prajit niste carnaciori si o vinata taiata in felii.
Photobucket
Pe un alt ochi de aragaz am pus o tigaie in care am calit o ceapa taiata marunt. Am adaugat apoi doua conserve de rosii taiate cuburi, care zaceau printr-un dulap de prin iarna si vreo patru catei de usturoi taiati ff fin (la blender - bwahaha). Am lasat acolo sa bolboroseasca, am mai aruncat sare, piper & o lingura de pepperoncino, iar peste vreo 20 de minute am gustat. S-a confirmat, asa ca am aruncat si cateva frunze de busuioc proaspat, taiate marunt.
Photobucket
Tot din frigiderul plin de surprize am scos niste masline negre aflate la limita existentei, le-am scos samburii plesnindu-le cu un fund de borcan si le-am aruncat in aceeasi oala cu sos.
Photobucket
Tot acolo au intrat si vinetele cu carnaciorii.
Photobucket
Intre timp s-au fiert si niste spaghetti in apa sarata..
Photobucket
..si cina-i gata. Plus o caserola de luat la pachet a doua zi ;)
Photobucket

Etichete: , , , , ,