Surpriza cu stridii

Nu, n-am gasit perle in stridii, dar ieri, cum stateam eu la birou si priveam tamp in monitor, intra in redactie doi pufuleti umani ducand in maini o tava imensa plina cu gheata si un munte de stridii bretone on top. Cu frunda rosie cu tot si un buchet de patrunjel to match (cine ma cunoaste, stie ca nu se exista "flori" mai potrivite :D)

Revenind la pufuletii umani - e vorba de o campanie The Practice pentru pufuletii Gusto. Pufuletii au megasurprize asa ca mi-au facut si mie o megasurpriza. Indeed, ca nu prea des am de-a face cu atat de multe stridii incat sa nu le pot cara pana la masina :D

Acestea fiind zise, dupa ce-am facut o demonstratie de vitejie in redactie (ca stridiile se mananca vii - sau sa zicem crude, ca sa nu sune asa horror :D), am continuat distractia si acasa, in ciuda faptului ca talentata cum sunt, mi-am cam injunghiat un deget cu cutitul special de desfacut cochiliile.

Pentru ca, ai nevoie de unul ca sa deschizi stridiile (te descurci si cu altele, da' e mai complicat un pic). Iei un prosop (ca sa-ti protejezi mana!), tii strans stridia apasata pe fundul de lemn, introduci varful cutitului acolo unde banuiesti ca ar fi deschizatura (nu se vede foarte clar, indeed..) si incerci sa desfaci. O sa te chinui putin la inceput, dar pana la urma te descurci..
Photobucket
Treci apoi lama cutitului peste partea plata din interiorul cochiliei, ca sa tai muschiul si sa separi "carnea".
Photobucket
In cazul in care vrei sa le ma mananci... "proaspete", se lasa stridia in cochilie, cu tot cu "sucul" ei, se stoarce putina lamaie peste si.. se da pe gat. Bottoms up! :D
Photobucket
In prezent casa mea e pliiina de cochilii goale si miroase a mare. Dar cum surprizele sunt mai frumoase daca le imparti cu prietenii, am facut astazi un turneu si stridiile au ajuns mai departe la Marius, Florin si George & Ioana.

Etichete: ,