Ton cu wasabi si susan

Reteta e asa de simpla ca as putea lasa doar pozele care-s destul de self-explanatory. Dar, de dragul bataii de camp... :)

Iei niste bucati de ton (gata taiate si congelate de la Mega Image; bucata mai mare de ton, pe care o tai in felii de la Metro) si le ungi cu wasabi (o pasta verde, hrean japonez - daca nu ati mai incercat pana acum, recomand sa-l folositi cu masura, pentru ca e destul de iute pentru unele gusturi)
Photobucket
Intr-o farfurie amestecati seminte de susan alb cu susan negru (cel din urma cumparat de la magazinul alimentar chinezesc), apoi trantiti halca de ton cu partea inverzita in jos si o manjiti si pe cealalta, dupa care treceti iar in susan - ca la snitel :p
Photobucket
Intr-o tigaie antiaderenta am incins niste ulei de orez (mergea lejer si fara - pentru the light & healthy touch :p) si am prajit tonul cam doua minute pe fiecare parte. Tonul se face foarte repede si de obicei se serveste medium rare, ca si friptura de vita. Stiu ca asta nu e pe gustul tuturor, but that's the way a like it.
Photobucket
Problema care nu se va mai repeta a fost ca am cumparat ton congelat si carnea mi s-a parut cam apoasa. Stiu ca fresh is better, da nici tonul asta nu se gaseste pe toate drumurile, din pacate...

In final, pentru demnitatea mea, sa stiti ca nu l-am taiat eu in forma de inimioara, asa era :p
Photobucket

Etichete: ,